Nieuws uit de Bibliotheek

Vacature opruimhulp de Bibliotheek Haaksbergen

Ben je scholier en wil je wat bijverdienen? En houd je ook nog van boeken en lezen? Word dan opruimhulp op de zaterdag bij onze bibliotheek!

Wij zoeken:

Scholieren die het leuk vinden om in hun vrije uren te werken in de bieb. Je houdt ervan om de boeken netjes en overzichtelijk op te ruimen. Je voelt je verantwoordelijk en zorgt ervoor dat de collectie op een aantrekkelijke wijze wordt gepresenteerd aan de bezoekers van de Bibliotheek Haaksbergen. Daarnaast vind je het ook leuk om met collega’s en klanten om te gaan.

Wat bieden wij?

Een leuke bijbaan voor naast je school. Je werkt tijdens de openingsuren van de Bibliotheek Haaksbergen op zaterdag van 10:00-13:00 uur. Werken bij ons betekent werken in een klein, maar enthousiast team. Je verdient het minimumloon. Het salaris en de arbeidsvoorwaarden worden vastgesteld conform de CAO Openbare Bibliotheken.

Heb je interesse?

Stuur dan een mail naar Christianne Geerdes, Teamleider van de Bibliotheek Haaksbergen, . Solliciteren kan vanaf 15 jaar.