Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

BiebBorrel: goed van start in 2025

Begin het jaar gezellig en positief!
BiebBorrel: goed van start in 2025

Acht keer per jaar organiseren we de BiebBorrel. Voor iedereen die zin heeft in een gezellige en informatieve zaterdagmiddag. Gratis, inclusief drankje en hapje.

De feestdagen zijn achter de rug en de oliebollen zijn verdwenen. Het nieuwe jaar is begonnen, misschien heb je goede voornemens. En nu? Hoe ga je positief en gezond het nieuwe jaar in op een manier die is vol te houden? Verzamel tips en wissel ideeën uit tijdens de BiebBorrel!

Aanmelden kan via

BiebBorrel
Bibliotheek Haaksbergen organiseert acht keer per jaar de BiebBorrel. Voor iedereen die zin heeft in een gezellige zaterdagmiddag en het leuk vindt om meer te weten te komen over steeds een ander thema. De BiebBorrel is gratis toegankelijk, inclusief gratis drankje en versnapering.