Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

BiebBorrel: open leesclub 'Joe Speedboot'

Afsluiting van Heel Nederland Leest
BiebBorrel: open leesclub 'Joe Speedboot'

Acht keer per jaar organiseren we de BiebBorrel. Voor iedereen die zin heeft in een gezellige en informatieve zaterdagmiddag. Gratis, inclusief drankje en hapje.

In de maand november kan je gratis het boek 'Joe Speedboot' van Tommy Wieringa meenemen, in het kader van Heel Nederland Leest. En wat is er nou leuker dan na het lezen samen het boek bespreken onder het genot van een hapje en drankje! Misschien hebben jullie het boek wel heel anders ervaren of vielen jullie totaal andere dingen op. Door het boek te bespreken kan je tot heel nieuwe inzichten komen en heb je een gezellige middag.

Aanmelden kan via . De deelnemers worden ook doorgestuurd naar Stichting Senia. Zij zorgen ervoor dat je ook een leeswijzer krijgt met achtergrond informatie en discussiethema's.

BiebBorrel
Bibliotheek Haaksbergen organiseert acht keer per jaar de BiebBorrel. Voor iedereen die zin heeft in een gezellige zaterdagmiddag en het leuk vindt om meer te weten te komen over steeds een ander thema. De BiebBorrel is gratis toegankelijk, inclusief gratis drankje en versnapering.