Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

BiebBorrel: pelgrimsroute naar Santiago de Compostella

Jacques Verhagen over de Camino de Santiago
BiebBorrel: pelgrimsroute naar Santiago de Compostella

Acht keer per jaar organiseren we de BiebBorrel. Voor iedereen die zin heeft in een gezellige en informatieve zaterdagmiddag. Gratis, inclusief drankje en hapje.

Ben je nieuwsgierig naar de wereldberoemde pelgrimstocht naar Santiago? Meld je dan aan voor deze BiebBorrel in de Week van de Ontmoeting.

Jacques Verhagen, voormalig journalist en mediadocent, liep zelf twee keer naar Santiago en kan hier vol passie over vertellen. Hij neemt je mee op een inspirerende reis. Natuurlijk interessant als je zelf een fervent wandelaar bent, maar ook als je interesse hebt in de rijke historie en cultuur van de Camino, de drijfveren van de pelgrims en hoe onderweg bloed, zweet en tranen verbinden en tot mooie ontmoetingen kunnen leiden.

Aanmelden kan via

BiebBorrel
Bibliotheek Haaksbergen organiseert acht keer per jaar de BiebBorrel. Voor iedereen die zin heeft in een gezellige zaterdagmiddag en het leuk vindt om meer te weten te komen over steeds een ander thema. De BiebBorrel is gratis toegankelijk, inclusief gratis drankje en versnapering.

jacques